اجتماعیاقتصادی

افتتاح هفت مدرسه در پرند با حضور وزیر

به گزارش چشم اندازپارس، عصر امروز شنبه مهرداد بذرپاش همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مراسم افتتاح و بهره برداری ۷ باب مدرسه در شهر پرند اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که همواره مردم از مسئولین درخواست دارند ارتقاء زیرساخت های فرهنگی و آموزشی است که اقدامات خوبی توسط شرکت عمران پرند انجام شده است.

وی افزود:در راستای توسعه فضاهای آموزشی و تحقق شعار سال تحصیلی، ۷ مدرسه با ۱۱۳ کلاس درس با بروزترین امکانات و استانداردهای آموزشی توسط شرکت عمران احداث و در سال تحصیلی جدید پذیرای دانش آموزان پرندی خواهد بود.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه بیان داشت: در شهر پرند نخستین مدرسه ویژه استثنایی ۲۰ کلاسه در فاز ۶ با عنوان سیامند رحمان افتتاح و با امکانات ویژه و مناسب سازی شده و در اختیار این دانش آموزان قرار گرفت.

بذرپاش به افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در پرند اشاره کرد و افزود:مدرسه هوشمند برای نخستین بار در پرند با زیرساخت های خوبی در حوزه الکترونیک تدارک دیده شده تا دانش آموزان نخبه بتوانند از ظرفیت ها استفاده کنند.

گفتنی است در جریان سفر مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی، مدرسه هوشمند شهید نوچمنی، مدرسه ۹ کلاسه شهید کرم‌پور ، مدرسه ۱۲ کلاسه شهید آرمان علی وردی ، مدرسه ۲۱ کلاسه شهید کوکبی، هنرستان شهید فخری زاده و مدرسه امیرکبیر نیز افتتاح شد.

از دیگر برنامه های وزیر راه و شهرسازی در شهر پرند،حضور در یادمان شهدای گمنام و تست گرم مترو پرند بود./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا