اجتماعی

بی تاثیری جناح بندی ها در ماموریت های پلیس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ: جناح‌بندی‌ها در مأموریت پلیس، تاثیری ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ صبح امروز در مراسم معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان ری اظهار کرد: ری به عنوان قبله گاه شهر تهران و وجود حضرت سیدالکریم(ع) جایگاه ویژه ای برای همه دستگاه‌ها و به ویژه پلیس دارد و مردم این شهرستان شایسته بهترین امنیت هستند.

وی با اشاره به نقش مردم ری در پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم اهل بیت، گفت: اکنون که شهرستان ری به عنوان انتظامی مستقل شروع به کار کرده، لازم است توسعه امنیت اتفاق بیفتد و در همین راستا امروز کلانتری بخش فشافویه برای حفظ امنیت و حمایت از تولید در شهرک صنعتی شمس‌آباد افتتاح شد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به شرایط ویژه شهرستان ری، مسؤولان این شهرستان نیز باید دارای ویژگی‌های خاص باشند و با توجه به اینکه گزینه‌های زیادی برای فرماندهی مطرح بود اما ملاک‌ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و سرهنگ طرهانی که پیش از این پلیس پیشگیری تهران بزرگ بود انتخاب شد.

وی بیان کرد: سرهنگ طرهانی در جایگاه قبلی به خوبی ایفای نقش کرده و با توجه به مأموریت‌های متعدد پلیس پیشگیری سربلند و پرافتخار بوده و سابقه فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها را نیز در کارنامه خود دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: توصیه من این است که فرماندهی انتظامی شهرستان ری برای حفظ شأن و جایگاه مردم این دیار که بسیار ارزشمند است با همراهی و همگامی با آستان حضرت عبدالعظیم(ع) و تمامی مسؤولان، آنچه در توان دارد را برای خدمت به این مردم بزرگوار به کار گیرد تا شاهد رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و خدواند باشیم.

سردار محمدیان تاکید کرد: پلیس اثبات کرده که نه دیدگاه‌ها و نه تقسیم‌بندی‌های جناحی تأثیری در روند اجرای مأموریت‌ها ندارد و آنچه مهم است تأمین امنیت مردم است لذا امیدواریم با همین رویکرد، مسؤولان شهرستان نیز نیروی انتظامی را از خود بدانند.

وی در ادامه بیان کرد: شرایطی که امروز در نیروی انتظامی وجود دارد، از نظر معیشت، امکانات و سختی‌های کار، بسیار سخت است اما اگر حمایت مردم و مسؤولان باشد روند خدمات‌رسانی تسهیل می‌شود و در تأمین امنیت بیشتر و جلب رضایتمندی مردم اثرگذار است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: با توجه به نظر ویژه فرمانده انتظامی کل کشور به ری، کار در این حوزه سخت‌تر و دقیق‌تر از سایر نقاط است.

سردار محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: در راستای برخورد با سارقان، موادفروشان، معتادان متجاهر و غیره طی اقدامات شبانه‌روزی تلاش می کنیم و خط قرمز پلیس، امنیت مردم است.

پایان پیام/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا