اجتماعیسیاسی

رییس ستاد انتخابات فارس: خبرنگاران ، محاصره رسانه‌ای دشمن را بشکنند

رییس ستاد انتخابات فارس:
خبرنگاران ، محاصره رسانه‌ای دشمن را بشکنن

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: مهمترین جهاد امروز خبرنگاران این است که با انتشار اخبار مثبت و امیدوار کننده ، محاصره تبلیغاتی و رسانه‌ای دشمن را بشکنند و با اخبار کذب آنها مقابله کنند.

به گزارش” چشم انداز پارس” به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس اسماعیل قزل سفلی رییس ستاد انتخابات فارس در گردهمایی ماهانه اصحاب رسانه فارس با عنوان “دکه” که با موضوع نقش رسانه ها در انتخابات در شیراز برگزار شد، افزود: در دنیای امروز اتفاقی در حال رخ دادن است و همانگونه که ما را در حوزه اقتصادی تحت فشار قرار داده‌اند که مشکلات معیشتی و اقتصادی هم برای مردم ایجاد کرده در حوزه رسانه‌ای هم تحت محاصره قرار داریم.

وی ادامه داد: در حال حاضر در یک محاصره تبلیغاتی و رسانه‌ای قرار داریم که لازم است این محاصره شکسته شود.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس اظهارکرد: رسانه به ویژه رسانه‌هایی که صرفا با دیدگاه مادی در دنیا کار می‌کنند، در تلاش هستند که برای سایر ملت‌ها یک کار را به شکل حرفه‌ای و در ظاهر منطقی انجام دهند و بین داشته‌ها و خواسته‌های آنها فاصله غیر منطقی ایجاد کنند.

قزل سفلی افزود: همچنین از رسانه‌ها انتظار داریم که در بحث افزایش مشارکت فعال همه گروه‌‎ها، احزاب و سلیقه‌هایی که ذیل قانون اساسی قرار دارند به ایفای نقش بپردازند.

وی ادامه داد: رسانه ها در انعکاس اخبار همانگونه که نباید بزرگنمایی کنند باید از کوچک نمایی و سیاه نمایی هم بپرهیزند.

رییس ستاد انتخابات فارس با اشاره به وجود آزادی بیان در نظام جمهوری اسلامی بیان کرد: امروز نظام در دوره تکامل خود قرار دارد و بلوغ آن روز به روز در حال بیشتر شدن است هرچند قبول داریم که مدیرانی هم هستند ممکن است تحمل نقد را نداشته باشند.

قزل سفلی اظهارکرد: مدیران باید در مقابل پرسش خبرنگاران پاسخگو باشند چرا که پرسیدن سوال حق خبرنگار است و ارایه پاسخ از سوی مسئولان نیز تکلیف است.

وی ادامه داد: در خصوص میزان پاسخگویی مدیران می‌توانیم در شورای اطلاع رسانی برای مدیران کارنامه صادر کنیم تا میزان پاسخگویی مدیران و آنجا که نقد شده‌اند میزان پیگیری پس از آن نقد را بررسی کنیم./

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا