اقتصادی

ممانعت از ساخت 12 طبقه در شمیرانات

صدور پروانه ساخت ۱۲ طبقه در یک روستای شمیرانات!/ رئیس اداره بازرسی فرمانداری: مانع ادامه ساخت و ساز شدیم

به گزارش “چشم اندازپارس”امیر بهزادی‌مقدم رئیس اداره بازرسی مدیریت عملکرد و امورحقوقی فرمانداری شهرستان شمیرانات اظهار کرد: اوایل آذر ماه سال جاری حسب گزارشات مردمی واصله مبنی بر صدور پروانه ساختمانی ۱۲ طبقه در یکی از روستاهای بخش رودبارقصران این موضوع در اولویت کاری قرار گرفت و با بررسی و هماهنگی با بخشداری رودبارقصران صحت موضوع تایید شد و در همان ابتدای کار جلوی عملیات ساختمانی را گرفتیم.

وی گفت: پس از بررسی پرونده ساختمانی به همراه همکاران دفتر فنی و تشکیل جلسه با صادر کنندگان پروانه متوجه شدیم که این پروانه ساختمانی خارج از ضوابط طرح هادی روستا بوده و با قوانین ساختمانی روستا مغایرت دارد.

رئیس اداره بازرسی فرمانداری شمیرانات بیان کرد: پس از اتمام تحقیقات و بررسی‌ها و تکمیل گزارشات، این پرونده از طرف بازرسی فرمانداری شهرستان شمیرانات به دستگاه قضایی ارسال شد و در حال طی کردن مراحل قانونی برای برخورد با عوامل صادر کننده این پروانه می‌باشد.

بهزادی‌مقدم خاطرنشان کرد: در همین راستا با حضور تقی‌زاده مشاور استاندار و مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری تهران یک جلسه توجیهی برای دهیاران و روسای شوراهای روستا برگزار شد و مطالب مختلفی را نیز مطرح کردند.

وی تصریح کرد: اداره بازرسی فرمانداری شهرستان شمیرانات در حریم شهرها و روستاها و بخش های تابعه همچنان منتظر گزارشات مردمی در همه زمینه ها ازجمله ادارات، دهیاری‌ها، شهرداری‌ها وغیره می‌باشد و به مردم این شهرستان اطمینان می‌دهیم که این گزارشات بدون هیچ مماشاتی پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره بازرسی فرمانداری شمیرانات افزود: رویکرد اداره بازرسی فرمانداری در تخلفات ساختمانی رویکرد پیشگیرانه است و باید در مراحل ابتدایی جلوی ساخت‌وساز غیرمجاز گرفته شود. /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا