اجتماعیاقتصادیسیاسی

هفته دولت در اصل خنثی کننده توطئه دشمنان در ایجاد ناامیدی است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: هفته دولت فرصت مغتنم بیان دستاوردهای نظام و عمل به جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب است.

به گزارش چشم انداز پارس، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت و ۱۷ شهریور که در محل دفتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین برگزار شد اظهار داشت: دولت شهیدان رجایی و باهنر، به دلیل مردمی بودن، در تاریخ سراسر افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ماندگار شد و لازم است تا درس‌هایی که این شهدا با گفتار و رفتار خود به جامعه اسلامی دادند، برای همگان به ویژه نسل جوان تبیین و بازگو شود.
وی افزود: جوانان ایران اسلامی باید بدانند که شهریورماه در تاریخ ایران اسلامی، چه ابعادی دارد و چه افرادی در این ایام، جان خود را فدای اعتلای ارزش‌های اسلامی کردند، معرفی جایگاه این شهدا باید در این روزها به اولویت همه افراد تبدیل شود.
وی تأکید کرد: هفته دولت و تبیین خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی اسلامی در اصل، عمل به جهاد تبیین و خنثی کننده توطئه دشمنان در ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه اسلامی است، دولت سیزدهم در دو سال اخیر خدمات ماندگار و بزرگی را انجام داده و لازم است تا ابعاد مختلف این خدمات و دستاوردهای آن برای همگان بازگو شود.
محمودی با اشاره به در پیش بودن ۱۷ شهریور گفت: در روز ۱۷ شهریور مردم بی گناه و حق طلب بدون هیچ دلیل به دست عوامل ستم شاهی به گلوله بسته شدند و این جنایات در حالی رخ داده که بسیاری از افراد منافق و بعضا غافل تلاش دارند تا رژیم پهلوی را تطهیر کنند.
امام جمعه موقت ورامین تصریح کرد: از نسل جوان انتظار می‌رود تا با مشاهده و مطالعه اسناد جنایات پهلوی، با خیانت‌های این رژیم سفاک آشنا شوند.
وی با اشاره به در پیش بودن مراسم اربعین حسینی گفت: جامعه اسلامی با اربعین گره خورده و این رخداد که مایه افتخار اسلام و شیعه شده ، موجب ناراحتی و خشم دشمنان اسلام شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: مراسم جاماندگان اربعین یک رخداد مهم و خنثی کننده توطئه های اخیر بدخواهان نظام است، بسیاری از هموطنانی که بنا به دلایلی نمی‌توانند به کربلا سفر کنند طی سال‌های اخیر در مراسم با شکوه جاماندگان حضور پیدا می‌کنند که این مهم توانسته اتحاد و همدلی مردم را بیشتر کند.
وی اظهار داشت: طی سال‌های اخیر مردم شهرستان قرچک در روز اربعین به سمت حرم مطهر شاه عبدالعظیم(ع) حرکت کرده و مردم ورامین نیز بر اساس مصوبه شورای فرهنگ عمومی، در مرقد مطهر امامزاده یحیی(ع) اجتماع می‌کنند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است./

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا