اجتماعیاقتصادی

بازگردان حقوق تضییع شده ۳۳۰ میلیارد ریالی شهرداری تهران

شهردار منطقه ۶ تهران از بازگردان حقوق تضییع شده ۳۳۰ میلیارد ریالی شهرداری این منطقه در یکی از پرونده‌های مهم حقوقی خبر داد.

سید مرتضی روحانی گفت: به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهرداری با تلاش و پیگیری‌های اداره حقوقی منطقه ۶، دادنامه قطعی مبنی بر محکومیت خوانده یکی از پرونده‌های حقوقی این منطقه ابلاغ شد.

وی در تشریح جزییات این پرونده حقوقی افزود: در فرآیند تملک ساختمان سرای محله بهجت آباد فروشنده با ارائه اسناد و مدارک جعلی اقدام به فروش مال غیر به شهرداری کرده بود که با اطلاع این منطقه فرآیند حقوقی و کیفری لازم در جهت استیفای حقوق شهرداری توسط اداره حقوقی منطقه آغاز شد.

روحانی اظهار کرد: مطابق با آرای قطعی صادره، فروشنده به جهت اقدام به کلاهبردای و انتقال مال غیر به یکسال حبس و رد مال محکوم شد که در این پرونده حقوقی، فرد کلاهبردار محکوم به پرداخت مبلغ ۳۳۰ میلیارد ریال به عنوان ارزش روز ملک شد.

اولین مرکز تخصصی ورزش دارت در منطقه ٣ به بهره برداری رسید

اولین مرکز تخصصی ورزش دارت نیز روز شنبه در مجتمع فرهنگی سئول بطور رسمی آغاز بکار کرد، این مرکز با پیگیری «مژگان رحمانی» قهرمان چند دوره مسابقات جهانی ورزش دارت و با حمایت شهرداری منطقه سه با هدف تنوع بخشی و توسعه فعالیت‌های ورزشی در محله سئول بهره برداری رسید.

شهردار منطقه سه ‌در مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی این مجموعه گفت: یکی‌ از موضوعاتی که توسط مدیریت شهری در این دوره مورد توجه قرار گرفته حمایت ویژه از نخبگان و نوابغ ورزشی است.

حمید جوانی افزود: این موضوعات توسط مدیریت شهری در حوزه‌های ورزش، فرهنگ، علم و سایر موضوعات مرتبط با حوزه شهری و شهروندان و در راستای تغییر مثبت روح و روان جامعه به عنوان یک دستورالعمل به مناطق شهرداری تهران ابلاغ شده و سعی می‌شود از این نخبگان و نوابغ بهره کافی برده شود.

جلوگیری از تضییع حقوق ۳۳۰ میلیارد ریالی در منطقه ۶ تهران

وی اضافه کرد: امروز ما به لطف خدا موفق شدیم در منطقه سه یکی از این نوابغ ورزشی که دارای عناوین مختلف جهانی در این رشته هستند را با همکاری ورزشکاران و بخش خصوصی حمایت کنیم و این مجموعه آکادمی دارت را راه اندازی و به بهره برداری برسانیم.

به گفته وی، این موضوع یکی از گام‌هایی است که مورد توجه ما در منطقه سه قرار دارد و در همه حوزه‌ها از جمله حوزه ورزش، علوم مختلف و فرهنگ و مسایل مرتبط با حوزه شهری ادامه خواهد داشت.

شهردار منطقه سه افزود: خوشحال هستیم که این قهرمان ارزنده (مژگان رحمانی) علیرغم همه پیشنهاداتی که از کشورهای مختلف داشتند، منطقه، شهر و کشور خود را به عنوان پایگاه اصلی انتخاب کردند و در این منطقه و در شهر تهران به هموطنان خودشان خدمات ارائه می‌دهند که جای تقدیر دارد.

این مجموعه ورزشی به مساحت ٢۵٠ مترمربع دارای ٢٠ تخته دارت، امکان نمایش دیجیتال امتیازات، نورپردازی ویژه و استاندارد به همراه هویت بصری و فضاسازی بسیار زیباست و با افتتاح این سالن نیاز تمرینی شهروندان و ورزشکاران این رشته مرتفع می‌شود.

جلوگیری از تضییع حقوق ۳۳۰ میلیارد ریالی در منطقه ۶ تهران

تردد خیابان شهید دادمان با اجرای خط کشی کانالیزه شد

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۲ نیز از اجرای عملیات خط کشی محوری در خیابان شهید دادمان به طول ۲ هزار و ۸۲۵ متر با هدف افزایش ضریب ایمنی و تسریع در سهولت و تردد خودروها خبر داد.

محمد حسین کریمی گفت: از آنجایی که خط کشی محوری علاوه بر زیبایی محیطی، با کانالیزه شدن تردد تأثیر بسزایی در کاهش بار ترافیکی معابر و خیابان‌ها دارد.

وی اظهار کرد: در همین راستا عملیات ۲ هزار و ۸۲۵ متر خط کشی محوری در چهار لاین خیابان شهید دادمان انجام شده است.

کریمی افزود: اجرای خط کشی سرد دستی به صورت رنگ آمیزی بلوک عابر پیاده در خیابان فخار مقدم تقاطع شهید دادمان، تقاطع خیابان حافظی و فرحزادی و میدان کتاب از دیگر اقدامات ایمن سازی است که با هدف افزایش ضریب ایمنی، تسریع و تسهیل در تردد خودروها وساماندهی اجرا شد.

وی در ادامه به اجرای طرح‌های ترافیکی در محله آسمان اشاره کرد و گفت: به منظور روان سازی و رفع گره های ترافیکی بلوار پاکنژاد و نیز دغدغه اهالی این منطقه جهت دسترسی آسان محلی نسبت به ایجاد دوربرگردان در دو سوی تقاطع پاک نژاد و خیابان سرو اقدام شد.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه ۲ یادآور شد: با اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایجاد دوربرگردان در دو سوی تقاطع بلوار پاک نژاد و خیابان سرو، دسترسی شمال به شمال و جنوب به جنوب و نیز کنترل ورودی و خروجی از بزرگراه یادگار امام (ره) تسهیل شد. /

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا