اقتصادی

کلاهبرداری 3 هزار میلیاردی قرچک

دستگیری کلاهبرداران ۳ هزار میلیاردی حواله‌های خودرو در قرچک

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی شکایت تعداد زیادی از شهروندان شهرستان قرچک مبنی بر کلاهبرداری زن و شوهری جوان از طریق فروش حواله های خودرو رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پس از تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی و بررسی سرنخ های موجود با شیوه‌های کشف نوین جرم مخفیگاه متهمان را در شهرستان قرچک شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران بیان کرد: شیوه و شگرد کلاهبرداری این زوج جوان به این صورت بود که خودروهای حواله ای صفر کیلومتر را به شهروندان می فروختند و پس از تحویل خودرو به مشتریان و گذشت چند روز به بهانه سرویس های اولیه و استفاده از خدمات پس از فروش خودروهای تحویلی را پس گرفته و دیگر به مشتریان تحویل نمی دادند.

سردار عزیزی با اشاره به کشف ۵ عدد مهر جعلی ادارات دولتی از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: تاکنون ۱۰۸ نفر از شهروندان شهرستان قرچک و ۱۵۰ نفر از شهروندان شهرستان اسلامشهر شکایت خود را نسبت به این کلاهبرداران ثبت کرده اند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ کلاهبرداری ۳ هزار میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا