سیاسی

لزوم برگزاری انتخابات با محوریت رقابت و امنیت سالم

 فرماندار شهرستان پردیس گفت: رقابت،مشارکت، امنیت و سلامت ، محورهای اصلی انتخابات در سطح شهرستان بوده که لازم الاجرا هستند.

به. گزارش چشم اندازپارس، محسن قضاتلو روز چهارشنبه در جلسه کارگروه رصد فضای مجازی شهرستان اظهار داشت: در دولت مردمی سیزدهم اصل بر خدمت رسانی به مردم است. از رسانه ها انتظار می رود که مردم را به مشارکت در مسایل و موضوعات تشویق کنند.

برگزاری انتخابات با محوریت رقابت، مشارکت و امنیت

فرماندار شهرستان پردیس گفت : در پردیس موضوعات مختلفی در حوزه مسکن مهر داریم که به دلیل عقب افتادگی و انباشت جمعیت مسائل زیادی از پیش رو داریم.

قضاتلو گفت : مشکلات زیاد مسکن مهر مانع از رسیدگی به سایر مسائل نیست و هم افزایی و همکاری دستگاه‌ها در سطح شهرستان قابل تقدیر است‌.

وی ادامه داد: اصحاب رسانه و رسانه های مجازی پل ارتباطی بین مردم و مسوولان باشند درخواست های مردم را به مسوولان انتقال بدهند و اقدامات مسوولان را با هدف امید آفرینی به اطلاع مردم برسانند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس: رسانه یک مجموعه اثر گذار بر جامعه است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پردیس: رسانه یک مجموعه مهم و اثر گذار بر تمام بخش های جامعه است حجت الاسلام مجید عبدالهی روز چهارشنبه در نشست کارگروه رصد فضای مجازی که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت : نقش، جایگاه و موقعیت رسانه بسیار مهم است ، مجموعه اثر گذاری که گاهی می تواند تحول اساسی و ریشه ای در یک جامعه ایجاد کند.

وی ادامه داد: رسانه دارای هویت و اثر گذاری است و جایگاه قوانین ویژه و مجموعه نظارتی جداگانه برای رسانه در نظر گرفته شده است .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد : اصحاب رسانه باید اخلاق رسانه ای را رعایت کنندو در این راستا اگر اخلاق بر رسانه حاکم باشد شاهد برخی از اتفاقات وناهنجاریها نخواهیم بود .

برگزاری انتخابات با محوریت رقابت، مشارکت و امنیت

رئیس پلیس فتا شهرستان پردیس: فضای مجازی، فضای تهدید ها و فرصت ها است

موحدی اظهار گفت: در فضای مجازی باید تهدید ها را به فرصت تبدیل کنیم. جرائم انتخاباتی به قبل، حین و بعد از دوره انتخابات تقسیم می شوند.جهل از قانون رافع مسولیت کیفری نیست و در فضای مجازی هر فعالیتی را نباید انجام داد.

رئیس پلیس فتا شهرستان پردیس ادامه داد: تخریب نامزدهای انتخاباتی،نشر اکاذیب، تبلیغ خارج از وقت مقرر ، دعوت هواداران به تجمع مشمول مجازات می شود.درخصوص کانال ، گروه، و صفحات در فضای مجازی مسئولیت مطالب درج شده با مسوول صفحه است باید بر محتویات و حتی یاد داشتهای مخاطبان نظارت دائمی داشته باشد./

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا