سیاسی

معاون استاندار تهران: شهرداران نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دارند

معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران در سومین نشست شهرداران استان تهران که به میزبانی شهرداری اسلامشهر برگزار شد بر نقش مهم شهرداران در مشارکت شهروندان در انتخابات تاکید کرد.

به گزارش چشم اندازپارس از خبر روز دوشنبه مرکز ارتباطات شهرداری اسلامشهر، سید عباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار در سومین نشست شهرداران شهرهای استان تهران گفت: شهرداران استان تهران به عنوان پیشرو در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری هستند و می‌بایست در راستای امید آفرینی در مردم و اجرای صحیح کارها و امورات مردمی پرتلاش باشند و در راستای رفع مشکلات شهروندان و رسیدگی به درخواست های ایشان میزهای خدمت و خدمات رسانی را در سطح محلات و مساجد و پارک‌ها و مصلی های شهرستان‌های استان تهران برپا نمایند.

وی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو در پایان سال و نقش مهم و تاثیرگذار شهرداران در امر برگزاری انتخابات با توجه به ارتباط و تعاملی که با اقشار مختلف مردم دارند، اظهار داشت: شهرداری‌ها نباید از امکانات خود و مجموعه شهرستان برای فردی یا حزبی هزینه کنند و باید با استفاده از تمامی امکانات و ظرفیت های شهری در برپایی انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه تنش اقدام کنند.

جوهری در پایان ضمن یاد از شهید احمدی روشن خطاب به شهرداران گفت شهرداران می بایست از فرصت به دست آمده جهت خدمت به مردم استفاده کنند و برای رضایت مردم که صاحبان اصلی این انقلابند تلاش کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود./

ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا